Top
Veelgestelde vragen




"Hoe kan ik een bestelling plaatsen?"
Online bestelling plaatsen bij BobiSport
Winkelen en bestellen bij BobiSport.nl is heel eenvoudig. In drie stappen doorloop je de bestelling:

Stap 1: Ga naar de pagina van het artikel van je keuze en klik op “Bestel”. Je komt dan direct in het bestelprogramma. Je ziet direct de inhoud van je winkelwagen verschijnen en kun je indien gewenst een artikel verwijderen door op het “X” te drukken. Je kan direct verder winkelen en andere artikelen toevoegen aan je winkelwagen door op de knop “verder winkelen” te drukken.

Stap 2: Ben je klaar met winkelen? Klik dan rechtsonder op “volgende stap”. Je ziet nu een overzicht van de verzendkosten. Indien je voor het eerst bestelt bij BobiSport vul je jouw gegevens in en kies je een wachtwoord. Ben je al klant bij BobiSport? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord.

Stap 3: Klik linksonder op de knop “volgende stap” voor de betalingen. Zodra de betaling voldaan is ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.

"Wat zijn de verzendkosten?"
De verzendkosten kan je vinden op http://www.bobisport.nl/bestellen-bezorgen-en-betalen

"Welke betaalmogelijkheden zijn er?"

iDEAL
BobiSport stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL-omgeving. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door andere gelezen of achterhaald kunnen worden.

Betalen kan bij ons gemakkelijk, snel, direct en veilig met iDEAL. Als je kiest voor iDeal word je direct automatisch doorgestuurd naar het betalingsscherm van je eigen bank. Hierna kun je via je eigen vertrouwde internet betaalomgeving betalen, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank betalen. Na betaling ontvang je een betaalbevestiging via de e-mail.
 
Wanneer je toegang hebt tot internetbankieren bij één van onderstaande banken dan kun je de betaling voldoen via iDEAL: ABN AMRO, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS bank, SNS Regio Bank Triodos bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers.
Meer informative over iDEAL vind je op www.ideal.nl.

VOORUITBETALING PER BANK
U kunt het bedrag ook via een bankopdracht overmaken op onze rekening. Hiervoor berekenen we € 2,00 handelingskosten.

50% VOORAF BETALEN EN 50% BIJ AFLEVERING EN INSTALLATIE
Deze mogelijkheid bieden wij indien u een grote bestelling heeft welke bij u geinstalleerd dient te worden, zoals bijvoorbeeld een biljarttafel. Hiervoor berekenen we € 10,00 handelings- en administratiekosten.

BANKOVERSCHRIJVING NA AFLEVERING
Indien gewenst is het ook mogelijk om het bedrag over te maken zodra u uw bestelling heeft ontvangen. Hiervoor berekenen we € 12,50 handelings- en administratiekosten.

BETALEN BIJ AFHALEN IN DE SHOWROOM
Wij beschikken over een grote showroom waar we alle producten die de klant besteld kunnen laten afhalen. U betaald dan direct bij het afhalen. U vind onze showroom in Woerden aan de Hoge Rijndijk 3b. Geef dit aan bij het vakje "opmerkingen". Dan zorgen wij dat uw bestelling in onze winkel klaar ligt.

Jullie zijn de goedkoopste! Hoe werkt dat?

Wij geven op de website aan dat wij de goedkoopste zijn van Nederland. Op het moment dat je een artikel bij ons hebt gekocht en je vind binnen 14 dagen het artikel goedkoper op een andere website, krijg je het verschil plus 5% terug! Dit verschil krijg je terug in de vorm van een waardevoucher welke je weer kan besteden bij Bobisport.nl. Dit geldt niet voor de Space Scooter ivm vaste prijsafspraak met de importeur. 

 

 

"Hoe werkt de bezorging?"

 

 Afleveren
Grote en zware verpakkingen zullen, in overleg met u door een transporteur op een tijdstip dat u uitkomt afgeleverd worden.
 
Levertijd
Wij streven er naar de bestelling binnen een week na het plaatsen van de bestelling af te leveren op het opgegeven afleveradres.

Voor Fitness apparaten geldt een afwijkende levertijd. De levertijd hiervan is 2 weken. Er wordt na het plaatsen van je bestelling contact met je opgenomen om een leveringsafspraak te maken.
 
Verzendkosten
Voor bestellingen boven de €350,- (in Nederland) of € 450,00 (in België) zijn de verzendkosten gratis.
 
Pakket ontvangen
Is je pakket een week na het plaatsen nog niet afgeleverd op het aangegeven afleveradres of bij de buren? Stuur dan een e-mail aan de klantenservice op klantenservice@bobisport.nl. Wij zullen dan contact opnemen met PostNL of de transporteur over de status van het pakket.
Het komt een enkele keer voor dat TNT het pakket bij buren afgeeft, maar geen briefje bij de geadresseerde achterlaat. Wij vragen je om eerst contact op te nemen met je naaste buren wanneer je het pakket nog niet hebt ontvangen. Wanneer de buren het pakket niet hebben aangenomen gaan wij graag voor je na wat de status is van het pakket.
 
Buitenland
BobiSport bezorgt zowel bestellingen op Nederlandse adressen als op Belgische adressen.

Ander afleveradres
Overdag niet thuis en liever je pakket op een ander adres laten afleveren? Dat is geen enkel probleem! In het bestelproces kun je elk gewenst afleveradres invullen.

Bestelling ontvangen

Niet alle bestelde artikelen zijn geleverd
Het kan voorkomen dat 1 van de artikelen van je bestelling tijdelijk niet leverbaar is. Wij leveren het zo spoedig mogelijk aan je na. Mochten we niet de mogelijkheid hebben om het artikel na te bestellen dan storten we het bijbehorende bedrag aan je terug. Wij zullen je in dat geval per e-mail informeren.

Verkeerd artikel ontvangen
Wij trachten jouw bestelling met veel zorg in behandeling te nemen. Het kan een enkele keer voorkomen dat er een verkeerd artikel naar je wordt toegestuurd. Wanneer dit het geval is kan je het artikel kosteloos omruilen, neem hiervoor contact op met klantenservice@bobisport.nl.

Ruilen en retourneren
Mocht je bestelling niet voldoen aan de verwachtingen dan kun je het product binnen 14 dagen na afleverdatum met de aankoopbon retourneren, de verzendkosten zijn voor de consument.
Download het retourformulier op het tabblad "ruilen en retourneren"

Zichttermijn
Zodra je jouw bestelling thuis hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je het artikel houdt of niet. Voorwaarden om een artikel te ruilen of te retourneren is dat de prijskaartjes nog aan de artikelen vastzitten en dat je in het bezit bent van de aankoopbon.

Kan ik het artikel thuis laten ophalen?
BobiSport beschikt niet over een eigen bezorg- en ophaaldienst. Het is daarom niet mogelijk om een artikel bij je thuis op te laten halen.
Gegevens wijzigen
Ga je verhuizen of wil je op je nieuwe e-mailadres de nieuwsbrief ontvangen? Via "Account gegevens" kan je heel eenvoudig je gegevens wijzigen.

Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord om al je gegevens aan te passen

Contact

E-mail
Wij zijn per e-mail te bereiken via klantenservice@bobisport.nl. De klantenservice van BobiSport streeft ernaar je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Telefoon
BobiSport is iedere werkdag te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur op het telefoonnummer 0625070923.

Post
Wil je een brief sturen naar de klantenservice van BobiSport.nl? Dat kan naar onderstaand adres:

BobiSport.nl
T.a.v. afdeling klantenservice
Hoge Rijndijk 3b
3449 HA  WOERDEN

Sociale netwerken
Wil je op de hoogte gehouden worden van alle aanbiedingen en speciale acties van BobiSport.nl? Word dan onze fan op Facebook pagina en volg ons op Twitter!

www.facebook.com/bobisport.nl
www.twitter.com/bobisport

Nieuwsbrief
Wanneer je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, dan ontvang je automatisch alle acties van BobiSport.nl per e-mail.

Suggesties en klachten

Suggesties
Heb je een idee hoe wij onze website kunnen verbeteren? Wij vernemen dit graag via klantenservice@bobisport.nl. Wij stellen het zeer op prijs wanneer je suggesties aan ons doorgeeft.

Klacht over een artikel
Wij streven naar de beste kwaliteit van onze artikelen en betreuren het ten zeerste wanneer wij niet aan die eisen voldoen. Je kan je klacht melden op klachten@bobisport.nl, vermeld duidelijk om welk artikel het gaat en wat de klacht is. Je klacht zal binnen 2 werkdagen worden beantwoord.

Sponsoring
Wij hebben binnen BobiSport heel bewust gekozen om het binnen de sport te houden en voor de sporters te kiezen die een goede reclame uiting kunnen hebben voor onze website. Wil je in aanmerking komen voor sponsoring? Mail ons op sponsoring@bobisport.nl

Garantie
Je aankoopbon is tevens je garantiebewijs! Bewaar de aankoopbon dus altijd goed!

Mijn vraag is niet beantwoord
Als je geen antwoord op je vraag hebt kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@bobisport.nl.
 

 

@