Top
Fabrieksgarantie

Fabrieksgarantie

 
BobiSport.nl biedt op al haar producten een fabrieksgarantie van 2 jaar (24 maanden), tenzij dit duidelijk bij het desbetreffende product (langer of korter) is aangegeven. U kunt deze informatie vinden bij uw product onder het kopje additionele informatie.
Dezelfde fabrieksgarantie (voorwaarden) is van toepassing mocht de fabrieksgarantie periode langer of korter zijn dan 2 jaar (24 maanden)
Deze fabrieksgarantie is van toepassing op alle niet fitness producten, de fabrieksgarantie bepalingen voor onze fitness producten staan ook op onze site weergegeven onder het kopje service & garantie.
 
Fabrieksgarantie:

  • Onder de fabrieksgarantie vallen enkel materiaalfouten en fabricage fouten.
  • De fabrieksgarantie periode van uw apparaat gaat in op de aankoopdatum, wij adviseren u daarom de aankoopbon zorgvuldig te bewaren.
  • De fabrieksgarantie reikt tot het opsturen van eventuele nieuwe originele onderdelen en of omruiling van het product.
 
Omruiling van een product:

  • Omruiling van het product geschiedt alleen na ontvangst van uw ondeugdelijke product bij uw leverancier binnen 14 dagen na aankoop van het product (zie zichttermijn)
  • Het product dient in de originele verpakking, gedemonteerd in goede staat te worden aangeleverd, met een kopie van uw factuur en een duidelijke omschrijving van de vraag en of het defect.
  • Indien het product niet meer leverbaar is, zal deze worden omgeruild voor een alternatief gelijkwaardig product.
 
Uitsluitingen fabrieksgarantie:

  • Schade, falen of verlies ten gevolge van normale slijtage, ongelukken, oneigenlijk of onjuist gebruik, verwaarlozing, misbruik, diefstal en/of vervreemding zijn uitgesloten van fabrieksgarantie.
  • Het ontbreken van de aankoopbon of het niet kunnen overleggen van een model/ type nummer is uitgesloten van fabrieksgarantie
  • Schade, falen of verlies ten gevolge van het niet opvolgen van waarschuwingen en aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing zijn uitgesloten van fabrieksgarantie.
  • Schade, falen of verlies ten gevolge van het aansluiten op een niet-geaarde of defecte stroomvoorziening die afwijkt van de Nederlandse standaard, zijn uitgesloten van fabrieksgarantie.
  • De genoemde producten dienen te allen tijde in een schone, droge en stofvrije omgeving te worden gebruikt of zijn geplaatst (mits anders aangegeven, bijv. outdoor producten). Indien hier niet aan wordt voldaan vervalt de fabrieksgarantie. (dit geldt ook voor garages, tuinhuizen e.d.)
  • fabrieksgarantie wordt gegeven aan de eerste eigenaar van het product, de fabrieksgarantie is niet overdraagbaar, elke volgende eigenaar wordt uitgesloten van fabrieksgarantie.
  • Eventuele batterijen zijn uitgesloten van fabrieksgarantie.
  • De fabrieksgarantie beperkt zich tot het land waar u het product heeft gekocht
 
Transport schade:

  • Geleverde producten moeten worden gecontroleerd op eventuele transportschade, schade aan de verpakking en compleetheid van de geleverde pakketten alvorens men voor ontvangst tekent. Mocht er toch transportschade, schade aan de verpakking en of de geleverde pakketten incompleet zijn dan dient u de schade te beschrijven op de vrachtbrief, de zending te weigeren en het pakket mee terug te geven aan de vervoerder.
  • Bij acceptatie van het beschadigde / incomplete levering, wordt het product uitgesloten van fabrieksgarantie.
  • Bij acceptatie van het beschadigde / incomplete pakket kan uw leverancier en/of het transportbedrijf niet aansprakelijk worden gesteld. De fabrieksgarantie staat hier buiten.
 
Web winkel / kopen op afstand / zichttermijn:

  • Als u een koopovereenkomst sluit bij een webwinkel gelden de regels van koop op afstand, dit is ongeacht of u het product thuis laat bezorgen of zelf afhaalt bij een afhaalpunt of een winkel.
  • Bij kopen op afstand heeft u een wettelijke bedenktijd (zichttermijn) van 10 dagen (wettelijk 7 werkdagen) na ontvangst van het product.
  • U dient het bedrijf waar u het desbetreffende product gekocht heeft, binnen de zichttermijn, te informeren dat u het product wilt retourneren.
  • De transportkosten voor een retourzending zijn te allen tijde voor eigen rekening.
  • Het product dient compleet, in goede staat en in de originele verpakking geretourneerd te worden. Mocht dit niet het geval zijn dan kan het product niet aan de consument worden gecrediteerd.
 
Bij vragen en/of defecten:

  • Heeft u vragen over het product of over de montage?
  • Heeft u problemen met de bediening van het product?
  • Wilt u eventueel vervangende onderdelen bestellen?
 
BobiSport.nl
E-mail: service@bobisport.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Tel: 0297 273094
 
Om u in het geval van vragen of defecten van het product zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn dient u het artikelnummer, het model en het serienummer van het product aan ons te kunnen communiceren.
Vragen en/of defecten gelieve zo goed mogelijk gedocumenteerd aan te leveren bij voorkeur met digitale foto's en/of opnames
 
 
Reparatie van producten op locatie:
Voor eventuele reparatie van producten (buiten de fabrieksgarantie om) gelden de volgende tarieven:

  • Reparatie werkzaamheden op locatie.: € 49,50 per uur excl. BTW.
  • Reiskostenvergoeding: € 35,00 per uur excl. BTW.
  • Prijs per kilometer € 0.42 excl. BTW*.
Prijzen zijn inclusief transport van eventueel benodigde onderdelen (Indien van toepassing)
Prijzen zijn exclusief eventueel bestelde/ benodigde onderdelen.
De kosten dienen op locatie, contant of met pin, te worden betaald aan de service monteur (geen creditcards).
*Berekend met routenet.nl vanuit vertrekplaats Wilnis postcode 3648 CS
Reparatie van eventuele producten worden verzorgd door:
BobiSport.nl
E-mail: service@bobisport.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Tel: +31 (0)297 273094